Nowy program DIESEL❤VES LEE® łączy denimowe potęgi w celu stworzenia jedynej w swoim rodzaju kapsuły.

7 marca 2024 r. Greensboro, NC – Po grudniowym oświadczeniu o partnerstwie i ekskluzywnej zapowiedzi w Europie i Japonii, Lee i Diesel ogłaszają dziś, że nowa kapsuła DIESEL❤VES LEE jest dostępna na całym świecie.

Dwóch denimowych gigantów, teoretycznie konkurentów, zjednoczyło się, aby stworzyć kolekcję dżinsów w pełni skonstruowanych z tkanin pochodzących z niesprzedanych zapasów obu marek. Rzemieślniczo zaprojektowane i wykonane, aby uwzględnić różnice w długości i wzroście, każdy dżins DIESELVES LEE ma dżins Diesel z przodu i Lee z tyłu lub odwrotnie. Połowa Lee, połowa Diesel: każda para jest jedyna w swoim rodzaju.

„Lee jest dumna, że może być częścią tej transformacyjnej inicjatywy; jest to odzwierciedlenie naszego wspólnego zaangażowania w napędzanie znaczących zmian poprzez łączenie naszej wiedzy” – powiedział Simon Fisher, dyrektor zarządzający Lee Europe. „Dzięki tej kolekcji kapsułowej Lee i Diesel na nowo definiują konkurencję, stawiając na innowacje. Łącząc siły, wykorzystujemy nasze wspólne atuty, aby dawać przykład, jeden dżins na raz”.

Jako codzienny uniform współczesnego życia, denim jest czymś, co łączy wszystkich pomimo dzielących nas różnic. Ta współpraca reprezentuje siłę dżinsu, aby zjednoczyć się zgodnie z zaangażowaniem obu marek w kreatywne znajdowanie nowego zastosowania dla niesprzedanych, nadwyżkowych zapasów.

Wymagająca znacznego rozwoju, aby zharmonizować wszystkie różne kroje, zabiegi i rozmiary, kapsuła ma dwa kroje i cztery style nawiązujące do połączonego dziedzictwa marek – dwa męskie proste kroje, dwa damskie kroje boot/flare – i ma niestandardowe wykończenia i unikalne detale wzbogacone o surowo cięte i igłowane szwy boczne.

DIESELVES LEE to pierwszy rozdział nowej inicjatywy firmy Diesel: DIESELVES, która proponuje bardziej celowe podejście do partnerstwa marek, stosując zbiorową kreatywność do odwiecznego problemu nadprodukcji.

„Łatwiej jest stworzyć coś nowego niż zmienić przeznaczenie odzieży, zwłaszcza gdy klienci chcą, aby wyglądała dokładnie tak, jak w Internecie” – powiedział Glenn Martens, dyrektor kreatywny Diesel i twórca DIESELVES. „”Małe rzeczy, które robisz, mogą mieć duże znaczenie. DIESELVES LEE jest idealnym początkiem naszego ciągłego wezwania do działania z DIESELVES. Dwóch dżinsowych gigantów, często sprzedających dokładnie ten sam produkt z różnymi logo, rzuca broń i łączy siły, aby zająć się nadmierną konsumpcją i stworzyć coś dobrego i pięknego”. 

Stworzona wyłącznie dla DIESEL❤VES LEE, limitowana kapsuła będzie sprzedawana w wybranych sklepach Diesel i Lee na całym świecie, a także na stronach internetowych każdej z marek. Sugerowana cena detaliczna dżinsów wynosi 1,500 PLN, a więcej informacji można znaleźć na stronie www.lee.com/dieseloveslee.

Redakcja Loudly.pl

Zostaw komentarz
Twój adres email będzie niewidoczny *

Click on the background to close