HARDMADE – nowa marka Kompanii Piwowarskiej, startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru z przewrotnym przekazem: Możesz, ale nie musisz. To komunikat, który HARDMADE kieruje do zabieganych młodych dorosłych, uwalniając ich od presji pod którą żyją, również w wolnym czasie.
Możesz lubić sztukę, ale nie musisz w klasycznym wydaniu, możesz skakać do wody, ale nie musisz z wysokiego klifu, możesz jeść na mieście, ale nie musisz tylko w eleganckich knajpach. HARDMADE niczego nie narzuca, zachęca do próbowania nowych rzeczy, ale przede wszystkim do podejmowania decyzji w zgodzie z samym sobą. Marka przeciwstawia się wszechobecnej presji, wie, że łatwiej powiedzieć tak, gdy można powiedzieć nie.
-Odbiorcy HARDMADE są wyjątkowo różni, każdy z nas ma swoje historie, zajawki, wyznajemy inne wartości. Jesteśmy pokoleniem przebodźcowanych indywidualistów, którzy pragną być akceptowani przez grupę. To wyzwanie skłoniło nas do odwrócenia tradycyjnego myślenia – zaczęliśmy rozkminiać czego nie chcemy. A nie chcemy odczuwać presji, szczególnie w swoim wolnym czasie. Dlatego HARDMADE uwalnia wolny czas przez akceptację wszystkich wyborów. Niezależnie czy chcesz zdobywać szczyty czy leniuchować na kanapie – HARDMADE nie będzie mówił Ci jak masz chillować, przecież Ty wiesz to najlepiej – mówi Filip Kniej, creative director & co-founder / CUKIER grupa kreatywna.
Komunikację dla nowego pokolenia konsumentów stworzyło nowe pokolenie kreatywnych, Spot to ich manifest – pokazują świat, w którym wolny czas pozbawiony jest jakichkolwiek oczekiwań i ograniczeń. Oprócz telewizji, kampania obejmie działania 360: digital, PR, POSM. Za koncept, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL odpowiada grupa kreatywna CUKIER, spot wyreżyserował Fausto Becatti, a produkcją zajęła się Papaya Films. Za planowanie mediów i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Poland.
Możesz obejrzeć reklamę HARDMADE, ale nie musisz w TV!
– Wytyczne od ekipy HARDMADE i CUKRU zakładały stworzenie nowego i świeżego filmu dla nowej generacji piwa, takiego, które przemówi do nowego pokolenia konsumentów. Tak też zrobiliśmy! Stworzyliśmy reklamę, która pokazuje, że możesz być sobą i robić to, co lubisz – nie ma żadnych reguł, które dotyczą Twojego wolnego czasu i właśnie to jest najlepsze – mówi Fausto Becatti, reżyser.
HARDMADE to piwo dla nowej generacji młodych dorosłych, pokolenia Y i Z, które oczekują od marek świeżości i autentyczności, pragną żyć po swojemu i czuć się akceptowanym. W sklepach znajdziesz trzy warianty HARDMADE, inspirowane światem ice tea i lemoniad – PEACH ICE TEA CRUSH czyli połączenie piwa i napoju o smaku brzoskwiniowej ice tea, RASPBERRY CRUSH – mix piwa i malinowej lemoniady oraz GRAPEFRUIT CRUSH piwo połączone z grejpfrutową lemoniadą.
Redakcja Loudly.pl