Najnowsza kampania SENSES od Born2be.

SENSES OD BORN2BE

Islandia– kraina lodu i nieskazitelnej natury. Dzika i zachwycająca, a jednocześnie pełna sprzeczności wyspa. Ten nietuzinkowy, wyjątkowy klimat Islandii ujmuje spokojem i ucieczką od miejskiego zgiełku. Surowość islandzkiego krajobrazu stała się więc idealnym tłem dla twórców najnowszej kampanii Senses marki BORN22BE.

Ch­łod­na ko­lo­ry­sty­ka wyspy i nieco surrealistyczna natura two­rzą wyjątkową sce­ne­rię- idealnie współgrającą z je­sien­no-zi­mo­wą li­nią Born2be. Najnowsza kampania SENSES to przeniesienie się do świata zmysłów i poszukiwanie harmonii w miejscu, gdzie najpełniej czuć bliskość z naturą. Islandia staje się więc nie tylko tłem do realizacji kampanii, ale również pewnego rodzaju alegorią nostalgii i romantyczności. SENSES to trzy rozdziały opowieści o  podróży po Islandii. Pierwsza, wrześniowa odsłona ma nieco oniryczny klimat, niemal jak z filmów Wesa Andersona. Kolejne części, jak mówią twórcy kampanii, będą utrzymane w podobnej estetyce, a ich premiera już niedługo!

Twarzą kampanii marki BORNBE została światowej sławy topmodelka Maja Salamon- znana z pokazów dla luksusowych domów mody. Na swoim koncie ma okładki dla L’offcielHarper’s Bazaar czy Vogue. Jej eteryczna uroda zachwyca w kampanii BORN2BE i idealnie komponuje się z surrealistycznym klimatem wyspy. Wzrok przyciąga również model Sebastian Stemplewski, znany z udziału w kampanii dla luksusowej marki J.W. Anderson.

Na sezon jesień/zima marka przygotowała stylizacje inspirowane światowymi trendami z zachowaniem motywu multifunkcjonalności. Dominują więc wygodne i minimalistyczne propozycje. Warstwowość stylizacji oraz stonowana kolorystyka pierwszej odsłony nawiązują do znanego, skandynawskiego new nordic, które były jednocześnie jednym z inspiracji do stworzenia kampanii SENSES.

W najnowszej linii marki BORN2BE możemy znaleźć m.in. pikowane kamizelki i kurtki, dzianinowe sukienki oraz nawiązujące do lat siedemdziesiątych spodnie z szeroką nogawką. W ofercie marki znalazły się również sznurowane, grungowe botki, eleganckie mokasyny, a dla miłośników luźnego, miejskiego stylu czekają oldschoolowe buty sportowe z wysoką cholewką, które w tym sezonie powracają w wielkim stylu.

Efekty pierwszej odsłony kampanii Senses dostępne  na www.born2be.pl!

Redakcja Loudly.pl

Zostaw komentarz
Twój adres email będzie niewidoczny *

Click on the background to close